Pogoji poslovanja



REGISTRACIJA UPORABNIKA


Za oddajo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, kupec pridobi uporabniško ime ter geslo. Z registracijo kupec pridobi pravico do nakupa.

registracija in vpis osebnih podatkov na spletni strani je nujen in potreben izključno samo za pravilno izvajanje storitev oziroma naročil.


Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na spletnem mestu v podjetju skrbno varujemo. zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov
in ostalo potrebno komunikacijo (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih). Uporabnikove podatke ne bomo posredovali tretjim oziroma nepooblaščenim osebam

Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.


Vašo telefonsko številko potrebujemo zaradi lažje komunikacije med Vami in kurirjem dostavne službe. Kurir se Vam bo tako lahko najavil in skupaj bosta uskladila najboljši termin za dostavo!


GARANCIJA


Vsi izdelki (razen rabljeni avtodeli) v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca. Garancija je veljavna ob predložitvi kopije računa in pravilno izpolnjenim reklamacijskim zapisnikom.

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z lastnikom spletne trgovine dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izven garancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga. 


NAČIN PLAČILA


Omogočamo vam dva načina nakupa izdelkov iz spletne trgovin

  • z gotovino ob prevzemu V tem primeru zaračunamo 1.00€ z ddv provizijo plačila po povzetju
  • po predračunu  V tem primeru vam po končanem nakupu pošljemo predračun katerega je potrebno plačati v roku 5 dni. Ko je v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago v dogovorjenem roku.
  • s plačilnimi karticami Blago lahko plačate s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, MasterCard in Maestro. Procesiranje kartic nam omogočata podjetja Bankart Slovenija. V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico. Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna. Naša povezava je šifrirana ter vrna zato je nakup varen.

Minimalen znesek kupljenega blaga znaša 10.00€ z ddv!


        



 


CENE


Vse cene v spletni trgovini so enake za vse uporabnike. Navedene so v evrih in vsebujejo DDV. Stroški dostave se zaračunajo glede na težo po ceniku.

Navedene Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa.

Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujete v področju spletne trgovine. 

Naše podjetje ni uvoznik. Smo zgolj posrednik pri prodaji izdelkov, ki so objavljeni na spletni strani www.avmoshop.si.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA


Kupec ima pravico, da v 14ih dneh od dne prevzema naročenega blaga ponudniku sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga. Odstop od pogodbe sporoči na elektrosnki naslov.: info@avmoshop.si

Stroške pošiljanja krije kupec, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti na naslov JANEZ RIGLER S.P., KOMPOLJE 77, 1312 VIDEM-DOBREPOLJE, najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ob vrnitvi blaga mora biti priložena kopija originalnega računa.

Prav tako ni dolžan sprejeti, če je blago (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec to takoj sporočil podjetju Janez Rigler s.p.ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa.

Janez Rigler s.p. kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga, vračilo vplačanega zneska izvrši na osebni oz. transakcijski račun kupca.

Če je kupec naročil napačen izdelek ali mu izdelek, katerega je že prejel, ni všeč, se vračilo blaga ne prizna. Razen v primeru, da sam prevzeme stroške vrnitve blaga.

Blaga katerega ni mogoče vrniti je posebej označen. Blago ni mogoče vrniti iz naslednjih razlogov:

- Izdelki naročeni po naročilu

REKLAMACIJA


Kupec lahko izdelek reklamira, če je Janez Rigler s.p. poslal poškodovane ali napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko prijavi reklamacijo na:


  •          na e-naslov: info@avmoshop.si 24ur

 

Stroški, ki bi lahko nastali zaradi napačnega ali neustreznega izdelka ob vgradnji niso predmet podjetja Janez Rigler s.p.

Pred vgradnjo je oseba dolžna prepoznati ustreznost produkta Janez Rigler s.p. priporoča, da produkte vgrajujejo pooblaščeni in ustrezno usposobljeni mehaniki. V primeru nastanka škode pri vgradnji produkta s strani nepooblaščenega serviserja ali osebe brez ustrezne usposobljenosti, podjetje Janez Rigler s.p. ne odgovarja. Pred vsakršno vgradnjo mora oseba, ki vgrajuje predhodno preveriti ustreznost produkta. V kolikor se ugotovi, da vgrajen produkt ne ustreza vozilu stroške krije kupec ali izvajalec vgradnje, ki pred vgradnjo ni ugotovil neustreznosti. 

 

 

DOSTAVA

 

Trudimo se, da so izdelki naročeni v spletni trgovini AVMOshop dobavljeni v najkrajšem možnem času. Dostavo za naročilo artikla na zalogi, lahko pričakujete v roku 2-4 delavne dni (48-96ur) naročene iz Slovenije in 3-8 delavne dni naročenoo iz Hrvaške (štejejo se delovni dni). Za ostale artikle je čas dostave do 12 delavnih dni oziroma po dogovoru. Dostavo opravljamo po celotnem območju Republike Slovenije in Republike Hrvaške. V primeru plačila z bančnim nakazilom se paket odpremi, ko plačilo prispe na račun podjetja. Zaradi nepredvidljivih razlogov se lahko zgodi, da vam izdelka ne moremo dostaviti v obljubljenem roku. O tem vas bomo obvestili po telefonu ali na vaš e-naslov. Paket vam bo dostavila Pošta Slovenije.

Dostave se ne vršijo ob sobatah in nedeljah ter praznikih.

 

 

Lahko se tudi odločite za dostavo na drugi naslov, na primer v službo, če tam preživite večino dneva.


STROŠKI DOSTAVE


Stroški dostave se obračunajo glede na težo artikla. Ceno dostave lahko preverite tako, da artikel dodate v košarico.


ŠTEVILKA ZA SLEDENJE PAKETU


Če želite spremljati dostavo paketa nam pošljite e-sporočilo in poslali vam bomo vašo številko. 

Številka paketa je znana šele naslednje jutro ko je paket procesiran na pošti ali v skladišču kurirja. Od tam tudi potuje proti vašemu domu, zato so paketi v 90% dostavljeni že naslednji dan.


STVARNA NAPAKA


Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančne opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:


  • odpravi napako na blagu
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?


  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


PODATKI O PODJETJU

Naziv JANEZ RIGLER S.P.

Naslov KOMPOLJE 77, 1312 VIDEM – DOBREPOLJE

DDV zavezanec DA

Davčna številka  SI73983861

Matična številka podjetja  5930938000

TRR SI56 05204 6009 1559 121 NLB d.d.

SWIFT/BIC  BAKOSI2X

Elektronski naslov info@avmoshop.si

Spletna stran http://www.avmoshop.si/