Vračila in reklamacije

V podjetju AVMOshop Janez Rigler S.P. se trudimo, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo. Tukaj boste našli rešitve za vaše težave.V primeru kakršnih koli vprašanj lahko uporabite kontaktni obrazec.

Telefonsko reklamacij ne rešujemo. Saj le tako lahko ohranimo sledljivost in hitro reševanje vseh reklamacij.


Garancija na akumulatorje

Akumulator ki je v okvaru ali ima kakršnokoli drugo garancijsko napako obvezno odnesemo na pooblaščen servis!

Spisek pooblaščenih serviserjev ter garancijske pgoje najdete na garancijskem listu katerega smo dobavili z naročenim artiklom.

Garancija na motrske akumulatorje, akumulatorje za vrtne traktorje ali kosilnice ipd. imajo garanjcisko dobo 1 LETO

Prednosti uveljavljanja garancije direktno pri serviserju:

  • hitrejši postopek razrešitve reklamacije
  • manjši rizik transortnih poškodb
  • direkten kontakt z pooblaščenim serviserjem

V kolikor želite garancijo uveljaviti peko nas, prosimo izpolnite garancijski OBRAZEC

Naslov za pošiljanje blaga:

AVMOshop

Janez Rigler s.p.

Kompolje 77

1312 Videm-Dobrepolje



Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančne opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:


  • odpravi napako na blagu
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?


  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Naslov za pošiljanje artikla (zraven obvezno priložite original račun):

AVMOshop

Janez Rigler s.p.

Kompolje 77

1312 Videm-Dobrepolje


Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ




Poškodovan artikel ob dostavi


Zaradi povečanega dela dostavnih služb lahko pride do poškodovanja artikla med dostavo, v tem primeru je najbolje, o poškodbi takoj obvestiti kuriorsko službo še preden ta zapusti vaš naslov. Skupaj boste izpolnili zapisik.


Včasih pa to ne gre tako in poškodbo opazite ko kurir že zapusti vaš naslo, v tem primeru nas nemudoma obvestite ter poškkodovane stvari poslikajte.


Obrazec za vračilo blaga poškodovanoi ob dostavi najdete TUKAJ




Garancija na ostale artikle



Vse artikle katere reklamirate oziroma pride do nepričakovane okvare v garancijskem roku, je potrebno odposlati na sedež podjetja AVMOshop:


AVMOshop

Janez Rigler s.p.

Kompolje 77

1312 Videm-Dobrepolje


Obrazec najdete TUKAJ


Reklamirano blago v najkrajšem možnem času odpošljemo do pooblaščenega serviserja. Servis je dolžan reklamirano blago v garanciji popraviti v roku 45 dni od dneva prejema. Stranko obveščamo o vseh informacijah katerih dobimo s strani pooblaščenega serviserja.


Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec ali pooblaščeni serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.